Stuur ons een bericht
Veelgestelde vragen
Bekijk hieronder onze veelgestelde vragen, natuurlijk inclusief het antwoord.
Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op, we helpen je graag verder!
Voor ons hotel zijn voldoende parkeerplaatsen. Er zijn ook 2 laadpalen aanwezig.
De code van de wifi vindt u op uw kamer.
Ja, er zijn 2 laadpalen aanwezig op de parkeerplaats.
We hanteren de recron voorwaarden.
De annuleringskosten bij annulering binnen één maand voor aankomst bedragen 50% van de totale reissom. Annuleert u binnen een week voor aankomst dan zijn de kosten 100% van de reissom.
Wanneer u kiest met reserveren voor ons annuleringsfonds, bent u verzekerd van teruggave van de kale huursom. De kosten van het annuleringsfonds bedragen 5% van de huursom plus € 4,50 vaste administratiekosten.
Het inchecken in ons hotel kan vanaf 15.00 uur en gaat gemakkelijk via de link die u ontvangt nadat u een reservering heeft gemaakt, U hoeft geen app te downloaden. Mocht u later aankomen dan is dit altijd mogelijk, op uw kamer ligt ook een pas klaar waarmee u de deuren tijdens de rest van uw verblijf kunt openen.
Op het treinstation in Winterswijk komt u aan vanuit de richting Arnhem of Zutphen, vervolgens neemt u de bus van Arriva, lijn 73 richting Enschede. U stapt dan uit bij de halte “Kloetenseweg”. Vanaf hier is het 4 minuten lopen naar ons hotel. Het is ook mogelijk om op het station een OV-fiets te huren.
Tot en met 31-12-2024 loopt deze bus niet vanwege wegwerkzaamheden en kunt u met het OV niet in de buurt van het hotel uitstappen.